چهل‌سالگی جشن سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

22 بهمن
جشن سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود نظام اسلامی به چهل‌سالگی، دیروز در سراسر کشور برگزار شد و هموطنانمان در نقاط مختلف با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
مردم تهران نیز همگام با هموطنان در سراسر کشور از مسیرهای تعیین شده به سمت میدان آزادی، راهپیمایی کردند و با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه‌نوشته‌هایی، مواضع خود را نسبت به مسائل داخلی و خارجی بیان کردند.

در مراسم دیروز که توسط بیش از 6000 عکاس، خبرنگار و فیلمبردار داخلی و خارجی پوشش داده شد، سران قوا، مراجع تقلید، مسئولان کشوری و لشکری و چهره‌های مختلف نیز همگام با آحاد مردم در مراسم راهپیمایی شرکت کردند.

مردم سراسر کشور دیروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور پیدا کردند و جلوه‌ای دیگر از شکوه تماشایی ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند. این راهپیمایی در 1000 بخش، شهر و شهرستان و همچنین 4 هزار روستای کشور به طور همزمان برگزار شد. حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن بازتاب زیادی در رسانه های عمده داخلی و خارجی داشت و حماسه حضور مردم به تیتر یک بسیاری روزنامه‌ها، خبرگزاری ها و شبکه های خبری تبدیل شد.

مردم ایران در این حضور شکوهمند با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، مرگ بر فتنه‌گر با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

این راهپیمایی با حضور همه اقشار مردم از هر دین و مذهب و قومی در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای ایران برگزار شد و مردم بار دیگر وحدت، یکپارچگی و عشق و علاقه خود
به وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند. در طول سالیان متمادی بعد از انقلاب، ملت بزرگ ایران، هر ساله در روز 22 بهمن با حضور گسترده و با نشاط خود در این راهپیمایی نشان می‌دهند مردمی منسجم، یکپارچه و دارای وحدت هستند و با قوت و قدرت در مقابل زورگویان و سلطه طلبان می‌ایستند. مردم در روز 22 بهمن ماه برای اقامه عدل و ارزش‌های الهی، دفع ظلم و اثبات استقلال خود و از همه مهم‌تر با یک خودباوری تبلور یافته به رهبری امام راحل(ره)، علیه طاغوت قیام کردند و بر ظلم پیروز شدند.

 

خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی درباره حضور گسترده مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت: حاضران در این مراسم آمریکا و اسرائیل را ظالم توصیف کردند.

منبع :Wwww. jamejamonline.ir

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.