انتخابات

انتخابات

 

 متن کامل بیانات رهبر انقلاب در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما پس از شرکت در مرحله‌ی دوّم انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری 

خبرنگار: بسم ‏اللّه‏ الرّحمن‏ الرّحیم

به محضر شریف و مبارک رهبر معظّم، معزّز و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی عرض سلام و ادب و احترام دارم. صبح حضرت مستطاب عالی به خیر و نیکی ان‌شاءاللّه و قرین به صحّت و سلامت و عافیت. با توجّه به اینکه در دقایق ابتدائی آغاز فرایند رأی‌گیری در مرحله‌ی دوّم انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری قرار داریم، برای ملّت شریف ایران چه توصیه‌ای دارید؟ 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:

 بسم‏اللّه‏الرّحمن‏الرّحیم 

بحمداللّه روز خوبی است؛ روز حضور مردم، روز شرکت مردم، روز فعّال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهمّ سیاسی کشور است، یعنی انتخابات. شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است؛ خدا کند این‌جور باشد و اگر این‌جور باشد، خرسند‌کننده است. 

 و ان‌شاءاللّه مردم عزیزمان موفّق بشوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب بکنند. در این مرحله قاعدتاً باید همّت مردم بیشتر باشد، برای اینکه کار را تمام میکنند تا فردا ما ان‌شاءاللّه رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم. 

 خداوند ان‌شاءاللّه ملّت را موفّق کند و کشور را آباد کند و همه‌ی کسانی را که در این راه زحمت میکشند، مشمول لطف و رحمت خودش قرار بدهد. 

والسّلام‌علیکم‌و‌رحمة‌اللّه‌وبرکاته

منبع:  www.Khamenei.ir

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.