میثاق نامه طلاب

یا زهرا (س):
آمده ایم با پای دل؛ خاطرمان را به آب زمزم و زمزمه قرآن شتستشو دهید . ماندگاریمان پای درس دین اجابت شمارا می طلبد. هنوز لبیک گویان در حال طوافیم. امروز باورمان را به باور ایمانی صادقیون گره می زنیم به امیدی که بال پرواز ی عنایتمان کنید تا لایق سربازی مهدی فاطمه (س) باشیم.

قلبمان آکنده از عشق است عشق ما را عطش بخشید و عطشمان را به محبت اهل بیت عصمت و طهارت سیراب نمایید.، رمز عهد و میثاقمان با شما ذکر یا زهرا (س) است . پای عهدمان می مانیم تا جانمان جلا گیرد و دلمان به محبت فاطمه (س) صفا گیرد و به تأسی از فرهنگ قرآن کریم تفکرمان تا آخرین نفس ولایتمداری و پاسداری از ولایت مطلقه مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مد ظله) باشد و مصداق هدایت یافتگان در « اهدنا الصراط المستقیم » گردیم و چون زینب کبری (س) پرچم دار عفت و حیا باشیم پس ما را لایق بدانید و هر کجا پای دلمان لغزید و افسار اندیشه مان به وزش بادی لرزید یاریگرمان باشید و چراغ روشن کوره راههای سعادتمان باشید تا پروانه ای شویم گرد شمع نور و رحمت دین مبین اسلام .
    به امید اجابت یا صاحب الزمان (عج)

           اللهم عجل لولیک الفرج


               حوزه علمیه کوثر

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.