بیانیه ی جامعه ی بسیج طلاب حوزه ی علمیه ی کوثر قزوین به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب

جامعه ی بسیج طلاب حوزه ی علیمه ی کوثر قزوین به مناسبت روز عفاف و حجاب بیانیه ای منتشر کرد ” متن کامل بیانیه به قرار زیر است .
بسم الله الرحمن الرحیم .
ای پیامبر به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنی ورزند که این برای آنها پاکیزه تر است زیرا خدا به آنچه میکنند آگاه است و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را ( از هر نامحرمی ) فرو بندند و پاکدامنی ورزند .سوره نور آیات 30و 31
عفاف و حجاب در اسلام یک مفهوم قطعی و منصوص در کلام الله است که این روز ها توسط برخی افراد کم اطلاع کم رنگ شده و به عنوان یک موضوع فرعی تلقی می شود ” این در حالی است که آیات متعدد در خصوص وظایف مردان و زنان برای حفظ عفت عمومی در جامعه ی اسلامی نازل شده است.
حجاب(نه ) بزرگ انسان به فرهنگ برهنگی و استثمار است که بر مدار سوء استفاده از جاذبه ها و توانایی انسان بر علیه انسانیت در حرکت است . فرهنگ استثمار گر و سود طلب در جهان امروز تمام استعداد های نوع بشر را در استخدام سرمایه داری و تجارت انسان قرار داده است و انسان را به استخدام تکنولوژی و تولید ثروت از طریق جسم و جان و التذاذ و بهره کشی از شهوات به دور از اخلاق و بردگی جنسی برای رسیدن به اهداف اقتصادی و سرمایه داری در آورده است .
لذا طلاب مدرسه ی علمیه ی کوثر قزوین بر خود واجب می دانند که بشریت را به خویشتن خویش یاد آور شده و او را به کرامت انسانی طبق آیه ی شریفه ی ( و لقد کرمنا بنی آدم ) دعوت نماید . لذا از مردان و زنان جهان بالاخص مسلمانان جهان و ویژه تر عزیزان هموطن میخواهیم در عالم به تفکر بپردازند و در روز های پایانی این ماه مبارک و ساعات پایانی میهمانی مقدس ” خدا را در تمامی لحظات شاهد و ناظر اعمال خویش بدانند و از غفلت بپرهیزند و برای رسیدن به معرفت الله که رضای خدا در آن است در این مسیر الگویی پاک نهاد برای جهانیان باشند . در این راستا جامعه ی طلاب از زنان مسلمان و فرهیخته برای حضور فعال ” وسیع و همه جانبه در جهت تغییر نظام استثمار انسان ” دعوت میکند و اطمینان دارد که اگر این حرکت به شکل منجسم میان سطوح مختلف بخصوص اندیشمندان جهان آغاز شود نتایج و اثرات مثبت خود را در عرصه ی مهار عوارض فرهنگی موجود خواهد داشت . و گفتمان مترقی و رهایی بخش اسلام را به تمامی مردان و زنان آزاد جهان عرضه خواهد کرد . به امید روز های نورانی و ظهور منجی عالم بشریت انشا الله .

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.