برگزاری نشست تخصصی مبلغین و دانش اموختگان با موضوع حجاب

بسمه تعالی

اخبار حوزه

برگزاری  نشست تخصصی مبلغین و دانش اموختگان  با موضوع حجاب در مدرسه علمیه کوثر قزوین

 به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه علمیه کوثرتعداد 50 نفر از مبلغین در این نشست شرکت و از بیانات حجت الاسلام والمسلمین کبیری بهره مند شدند .

حجت الاسلام  افتخار اربابی  از مدرسین مرکز تخصصی نماز قم گفت : از جمله راه های تکمیل نماز  اهتمام به جماعت ، اهتمام به تعقیبات نملز  و برطرف کردن موانع قبول نماز است . وی ادامه داد :  عدم حضور قلب در نماز می تواند  به دلیل عواملی چون نارضایتی همسر ، غیبت ، حرام خواری  و بد خواهی برای مسلمین  باشد .

افتخار اربابی  آثار اخروی نماز را قبولی اعمال دیگر ، نور در قیامت و ورود به بهشت معرفی کرد و افزود : اثبات نقصان نماز از دو راه     1 – از راه بررسب حقیقت نماز و 2 – از راه بررسی آثار نماز  امکان پذیر است . و عواملی چون یاد نگرفتن احکام ، دیر پیوستن به جماعت ، رعایت نکردن آداب ظاهری و باطنی نماز  ، از جمله موارد ایجاد کننده نقص در نماز می باشند . که میتوان با افزایش حضور قلب ، نماز اول وقت ، وضوی با توجه ، دقت در معانی نماز و اهتمام به جماعت آن را برطرف نمود .

جلسه با اعطای بسته فرهنگی شامل کتاب شهید اشک به مبلغین پایان یافت .

برای دانلود رایگان روی فایل کلیک کنید.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.