دستان پیدا و پنهان تجاوز به یمن

امروز استکبار جهانی و غربی به دنبال ترویج تکفیر و ترور و تفرقه در میان مسلمانان هستند تا در نهایت امنیت اسرائیل و منافع خود را تامین کنند . نکته اساسی در این بین آن است که امروز آن سعود ابزار دست مستکبران شده و این رژیم در خدمت اهداف شوم استعماری در آمده است.

موفقیت ظاهری عربستان تخریب زیر ساخت های یمن و کشتن مردم بی گناه یمن بوده است ولی امروز انصار الله نه تنها نابود نشده بلکه جبهه جدیدی در مقابل استکبارگری به وجود آورده است . مقام معظم رهبری کار این روزهای دولت سعودی در یمن را مشابه جنایت صهیونیست ها دانسته اند و ایشان پیش بینی شکست سعودی ها در این مسأله دانستند که توانایی نظامی صهیونیست ها که چندین برابر سعودیهاست تاکنون نتوانستند مردم بر فلسطین غلبه پیدا کنند در حالیکه توان عربستان با صهیونیست ها قابل مقایسه نیست.

انصار الله با توجه به تجربه جدیدی که بدست آورده است می تواند در مقابل نقشه های شوم آل سعود و آمریکا بایستند، مزدوران آل سعود یعنی داعشی ها هم در عین محاصره شده اند و مهمتر از همه اینکه این رژیم از نظر اخلاقی و سیاسی رسوا شده است.

آل سعود باید از تفرقه انگیزی دست بردارد و همراه با موج بیداری اسلامی گام بردارد سعودیها همیشه همراه مستکبران بوده اند و با آمریکا و اسرائیل همکاری کرده اند،بنابراین باید از این لکه ننگ دوری کنند و بدانند که امواج بیداری اسلامی در سراسر عالم بر خط مقاومت در برابر استکبار و دشمنان اسلامی تاکید دارد و پایان این درگیری ها، پیروزی جبهه حق در همه عالم خواهد بود.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.