سیر مطالعاتی 1397

سیر مطالعاتی 1397

سیر مطالعاتی 1397 آغاز شد …

حجه الاسلام والمسلمین اسکندری معاون فرهنگی تبلیغی مرکز ضمن تبریک عید باستانی نوروز ازآغاز سیر مطالعاتی 1397 خبر داد ایشان عنوان کردند :

کتاب با طراوت ترین و برترین ابزار رشد انسانی می باشد ، این ابزار می تواند با توانمندی که در افراد بوجود می آورد موجبات سعادت انسان را فراهم نماید، بر همین اساس و با رویکرد رشد تربیتی و تبلیغی در افراد، سیر های مطالعاتی عمومی و تخصصی برای طلاب خواهر شکل گرفت که خود زمینه پاسخگویی به شبهات روز را نیز به طور روز افزون در پی خواهد داشت .

وی در ادامه افزود: مسابقات کتابخوانی و طرح سیر مطالعاتی بر گسترش فضای مطالعات غیر درسی و مورد نیاز در بین حوزویان کمک شایانی نمود و در همین راستا دستور العمل اجرایی"چهارمین دوره سیر مطالعاتی ” جهت بهره وری خواهران حوزوی به مدیریت های استانی ابلاغ شد .

ریئس اداره کتابخوانی و نشریات نیز در این مورد گفت :

چهارمین دوره از سیر های مطالعاتی به صورت تخصصی و عمومی تنظیم و ارایه گردیده است و داوطلبان می توانند قبل از ورود به آزمون های کتب  تخصصی کتب عمومی سطح خود را پشت سر بگذارند تا برای ورود به کتب تخصصی آمادگی لازم را کسب نمایند.

وی در مورد سیر های گذشته گفت : در سه دوره گذشته حدود سی هزار نفر در سیر های مطالعاتی شرکت کردند که این امر نشان دهنده استقبال خواهران حوزوی از امر مقدس کتابخوانی است و این مهم کمک شایانی به تلاش بیشتر ما در این مورد خواهد نمود.

وی در ادامه بیان کرد: لازم به ذکر است که جدول منابع چهارمین دوره سیر مطالعاتی از اواخر اسفند ماه سال 1396بر روی سامانه فرهنگی بارگزاری گردیده و مرحله اول آزمون نیز از تاریخ 10/4/97 آغاز می شود.

دکتر میر علی ملک اظهار امیدواری کرده و افزود: امیدواریم که در این دوره نیز همانند دوره های گذشته شاهد استقبال چشمگیر خواهران حوزوی از سیر کنونی باشیم و بتوانیم نسبت به ارتقاء سطح توانمندی مطالعاتی خواهران حوزوی کمک شایانی نماییم.

منبع: www.farhangi.whc.ir

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.