دوره های آموزش مهارت های فضای مجازی

کلاس تابستانه

کلاس تابستانه

کلاس تابستانه

کلاس تابستانه

 

کسب مهارت کار با ابزارهای تولید محتوا در فضای مجازی با هدف تولید آثار فاخر و اثرگذار یکی از چالش‌های حال حاضر فضای مجازی است

که این مهم با آموزش و مهارت افزایی طلاب به عنوان بخش قابل توجهی از اقشار فرهیخته جامعه، می‌تواند کمک شایانی باشد به ارتقای کیفی محتوا و جریان‌سازی‌های اثرگذار محتوایی در فضای مجازی. در این راستا، مرکز فناوری اطلاعات در ادامه برگزاری برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی فضای مجازی، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ذیل به صورت کارگاهی برای فصل تابستان نموده است:

۱_ عکاسی حرفه ای با موبایل آنلاین

2- سئوی محتوا (آنلاین)

3- استاپ موشن (آنلاین)

4- فتوشاپ کاربردی(آفلاین)

5- با هم بنویسیم (آنلاین)

ثبت نام در این کلاس‌ها تا پانزدهم تیرماه از طریق شبکه کوثرنت فراهم است. نظر به ظرفیت محدود دوره‌ها، اولویت با افرادی است که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

هزینه دوره و اعطای گواهینامه معتبر پایان دوره برای افرادی که موفق به گذراندن کامل دوره بشوند رایگان خواهد بود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره مورد نظر می‌توانند به شبکه کوثرنت مراجعه کنند.

ثبت نام از طریق شبکه ی کوثر نت

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.