برگزاری جشن نیمه شعبان در مدرسه علمیه کوثر قزوین

جشن نیمه شعبان

جشن نیمه شعبان

جشن نیمه شعبان

بسمه تعالی

 خبر برگزاری جشن نیمه شعبان در مدرسه علمیه کوثر قزوین

 خانم همایونلو از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در این مرکز خبر داد .

معاون فرهنگی حوزه علمی کوثر گفت :  به دلیل مقارنت نیمه شعبان و روز معلم ، جشن بزرگی به منظور بزرگداشت هر دو ایام در این مرکز برگزار گردید که کلیه طلاب و اساتید و مسئولین حضور داشتند .

وی افزود : برنامه با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید و در ادامه دعای فرج (الهی عظم البلا ) سه مرتبه توسط کلیه طلاب قرائت  شد  . در ادامه حجت الاسلام توسلی  خواه  به بیان سخن پرداخت .

 توسلی خواه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز بزرگداشت مقام معلم  ، گفت  : اگر بخواهیم در رابطه با وظایف منتظران صحبت کنیم باید دقیق تر در مورد آن غور کنیم . اینکه ما از حکومت حضرت چه می خواهیم و نگاهمان به حکومت حضرت چیست ؟ بسیار تعیین کننده است . در مورد حکومت حضرت هنوز قله ها مشخص نشده و کار های اصلی و مقدماتی هنوز تبیین نشده است و لذا ابزار های لازم نیز تبیین نشده است . در کتاب نگین آفرینش خصوصیات حکومت حضرت مطرح شده ولی این مسئله که کدام امر مقدم بر دیگری است خیلی اهمیت دارد . همانطور که از روایات برداشت می شود در زمان حکومت حضرت عدالت اجتماعی در سطح اعلا قرار دارد . ولی دین برای شصت ، هفتاد سال زندگی دنیوی نیست بلکه دین برای فراتر از این است . ضرورت حکومت حضرت زمانی روشن میشود که انسان نیازی فوق نیاز مادی در خود حس می کند . لذا انسان مضطر به فراتر از عدالت اجتماعی است ،  ولی جامعه ی امروزی انسان را به لذت طلبی در دنیا سوق   می دهد . و زمانیکه انسان متوجه نیازی فرا تر از دنیا و نیاز دنیوی شد ، دیگر حکومت زمینی و فعلی   پاسخگوی نیاز بشر نیست .

در ادامه ی برنامه خانم سلمانیها به مدح حضرت صاحب الزمان پرداخت و در پایان از اساتید حاضر در جلسه با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد . و شرکت کننده گان با کیک میلاد حضرت مهدی (عج ) که به همت خیرین تهیه شده بود پذیرایی شدند .

در حاشیه ی برنامه نمایشگاه کتاب مهدویت برای علاقمندان برپا شد .

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.