انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری

رهبر

یک مساله مهم درباره انتخابات، حضور حدّاکثری است که حالا من ان شاءالله بعدها اگر عمر بود تا قبل از انتخابات، راجع به حضور حدّاکثری باز صحبت خواهم کرد. هرچه جمعیّت بیشتر در انتخابات شرکت کند، استحکام نظام و اعتبار کشور بالاتر خواهد رفت؛ هرچه بیشتر مردم شرکت کنند، اعتبار نظام بالا خواهد رفت. چون نظام، نظام مردمی است و واقع قضیّه این است که متّکی به عواطف مردم و احساسات مردم و انتخاب مردم و خواست مردم است. بنده این عقیده را [در مورد حضور] حدّاکثری از قبل هم داشته ام و همیشه هم رویش اصرار کرده ام، این بار هم اصرار دارم و ان شاءالله بیشتر هم درباره اش صحبت می کنم. (بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور 14 دی 94)

 در مورد انتخابات توجّه کنیم که انتخابات یک رقابت است، یک مسابقه ملّی است بین آحاد کشور… اگر ملّت ایران، خوب، قوی، جازم و عازم وارد میدان بشود و صندوق های رأی را از رأی خود و عزم خود پُر کند، ایران خواهد بالید، جمهوری اسلامی خواهد بالید و افتخار خواهد کرد؛ حالا هر که ببرد، هر که ببازد. در واقع بُرد و باختی برای ملّت وجود ندارد؛ ملّت در هر صورت برنده است. این نکته اساسی در باب انتخابات است. (بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران برگزاری انتخابات؛ 30 دی 94)

صدا و سیما در حال ترویج انتخابات است و این کار را هم بسیار خوب ادامه می دهد. باید کاری کرد که مردم خودشان انتخاب کنند و برای آن که مردم قدرت انتخاب داشته باشند، صدا و سیما باید معیارها را به روش های هنری و خوب بیان کند تا به انتخاب حق و اصلح منتهی شود. (بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس، معاونان و مدیران سازمان صدا و سیما؛ 23 اردیبهشت 76)

منبع : www.irna.ir

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.