مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید و یادگاران دفاع مقدس در مدرسه علمیه کوثر قزوین مهر

1

2

بسمه تعالی

  معاو ن فرهنگی  این مرکز از برگزاری مراسم استقلال از سال تحصیلی جدید در این مرکز خبر دا د .

خانم همایونلو افزود : این مراسم با  خیر مقدم گویی مدیر محترم مدرسه وخاطره گویی   جناب آقای احمد حیدری  از  یادگاران  دفاع مقدس و شرکت کلیه طلاب برگزار گردید .

حاج احمد حیدری از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از همرزمان شهیدش پرداخت و گفت : کلمه ی دفاع را همیشه مد نظر قرار دهید که ما جنگ نکردیم بلکه دفاع کردیم و شما طلاب که سفیران انقلاب هستید و باید انتقال دهنده آرمانهای شهدا به نسلهای آینده و امروز باشید . وی افزود : بنده به این آیه  شریف قرآن  که  خداوند می فرماید :  (و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء … ) اعتقاد قلبی راسخی دارم و حضور شهدا را به عینه در زندگی خود حس میکنم و به شما توصیه می کنم سعی کنید این حضور را درک کرده و از حضور شهدا در زندگی فیض ببرید . حاج احمد در ادامه افزود : شهید احمد الهیاری و شهید اسماعیل عسگری از همرزمان بنده بودند که درعملیات کربلای چهار به شهادت رسیدند و بنده حضور ایشان را درک و دردروزان سخت بیماری از این دو بزرگوار یاری طلبیدم و به دعای خاص این بزرگواران شفا یافتم .

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.