سبک زندگی اسلامی از نگاه رهبر انقلاب

سبک زندگی اسلامی ازنگاه رهبرمعظم انقلاب
اگرکشوری ازلحاظ اقتصادی هم مستقل باشد ووابسته ی به قدرت ها نباشد ، اما چنانچه قدرت های بیگانه بتوانند فرهنگ خودشان رادراین کشورنفوذبدهند،برآن مسلطند.
اسلام، تکلیف مسلمانان را در معاشرت ، درکیفیت زندگی فردی ، درخورد و خوراک ،درلباس پوشیدن، در درس خواندن، در روابط با حکومت، در روابط با یکدیگر ودر معاملاتشان معین کرده است ما نمی خواهیم اینها را ازغربی ها یاد بگیریم وازآنها تقلید کنیم جمهوری اسلامی ازاول این را نشان داد.
نظام اسلامی که امام در این کشورتشکیل داد و به وجودآوردعبارت از این است که شکل زندگی این ملت قالب ومعنای اسلامی پیدا کند و جهت گیری اسلامی باشد .
ملت ایران دربینش نظام سیاسی ای که امام بزرگوار در این کشور برقرارکرد نیازی ندارد که روش های زندگی خود را از دیگران تقلید کند و یاد بگیرد زیرا دارای فرهنگ غنی و عمیقی است.
در درجه ی اول نیاز تمدن سازی اسلامی نوین به ایمان است این ایمان را معتقدین به اسلام پیدا کرده ایم .
این سند تحول باید ما را به سمت هدف های اسلامی حرکت دهد، باید جامعه را به سمت زندگی حقیقتاًاسلامی پیش ببرد؛ باید بتواند در ما خصلت های والای انسانی را به وجود بیاورد.
یک مسئله احترام ظاهری وپاس داشتن از حرمت قرآن است به معنای الفاظ قرآن ،اصوات قرآنی ؛ این در جای خود چیز محترم ومهمی است . مسئله بالاتر ،تخلق به اخلاق قرآنی است سبک زندگی را منطبق با قرآن قرار دادن
منبع :ویژه نامه تبلیغ شماره 18 ص20

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.