برگزاری دوره ی سه روزه ی تربیت مربی کودک و نوجوان

                                                                                                                                                                                                                          بسمه تعالی
برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان در مدرسه ی علمیه ی کوثر قزوین
معاون فرهنگی مدرسه علمیه ی کوثر قزوین  از برگزاری  دوره ی سه روزه ی تربیت مربی کودک و نوجوان با حضور 200 نفر از طلاب و مربیان مهد های کودک و مهد های قرآنی به مدت سه روز در مدرسه  خبر داده و گفت :
این دوره با حضور مربیان  گروه فرهنگی تبلیغی شکوفه های آسمانی  از جمله حجت الاسلام ابراهیم فرمانی با مبحث روشهای القای غیر مستقیم و آموزش قصه گویی – حجت الاسلام شمس الدین موسی کاظم با مبحث آموزش خلاقیت – حجت الاسلام کاظم ضیا بروجتی با مبحث جذاب سازی و حجت الاسلام علی شکری با بحث آموزش قالب های ارائه ی محتوای دینی  مجموعا در 42 جلسه ی یک ساعته برگزار گردید .
افتتاحیه این دوره با حضور مسئولین استانی از جمله امام جمعه ی محترم  آیت اله عابدینی – مدیرمحترم مدارس  علمیه ی خواهران حجت الاسلام کاظم لو – مسئول بسیج طلاب و روحانیون حجت الاسلام مصطفایی و سرکار خانم صادقی  – مسئول مرکز پاسخگویی حجت الاسلام ابوالقاسمی – مسئول امور مساجد حجتالاسلام اوتار خانی  - مسئول شورای ائمه ی جمعه حجت الاسلام عابدینی – مسئول امور بانوان عفاف و حجاب سرکار خانم دکتر محمد بیگی – مدیر محترم مدرسه ی علمیه ی کوثر سرکار خانم چیتسا زان  و مدیرمحترم  مدرسه ی علمیه ی امام صادق (ع)   بوئین زهرا سرکار خانم آقازاده  برگزار گردید .
آیت اله عابدینی در مراسم افتتاحیه به اهمیت تربیت در قرآن کریم اشاره کرده و افزود : حضرت لقمان برنامه ی تربیتی ویژه پیش روی ما قرار دادده است . در ادامه مسئول گروه شکوفه های آسمانی جناب آقای فرمانی به تشریح محتوای دوره پرداخته و ادامه داد : این گروه در اغلب استانهای کشور این دوره را برگزار نموده و استان قزوین چهل و ششمین استان است و هدف از برگزاری این دوره تربیت مربیان و مبلغان توانمند در عرصه ی تربیت کودک بویژه در مدارس و مهد ها و پیش دبستانی ها است .
در پایان دوره از شرکت کننده گان آزمون عملی به عمل آمد و در یافت گواهی پایان دوره منوط به گذراندن 20 جلسه ی کارورزی در مدارس و پیش دبستانی ها و مهد های کودک می باشد .

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.